NAJDU VÁM ZÁJEMCE DO 3 MĚSÍCŮ

 

Jak to bude od první chvíle probíhat?

  • Domluvíme si úvodní schůzku, kde společně zjistíme, zda opravdu chceme spolupracovat. Budu se zajímat o Vaší situaci, proč chcete nemovitost prodat, co Vám prodej konkrétně řeší a podle toho stanovíme přesný plán prodeje.
  • Dohodneme se také na všech podmínkách spolupráce. Jaké služby budete chtít využít, jak to udělat, abychom byli při prodeji úspěšní, jaké jsou podmínky na trhu a v lokalitě, kde se nemovitost prodává.
  • Stanovíme, jaká cena je skutečně reálná. Zjistíte také konečnou cenu za mé služby. 

Hladce a bez starostí

Prověřím právní a technický stav nemovitosti, odhadnu tržní cenu, zajistím vhodného kupce, zařídím vypořádání kupní ceny, zajistím veškeré smluvní dokumenty a administrativu.

Se mnou se při prodeji nemovitosti o nic nestaráte, vše zařídím od A do Z.

Také milujete férové jednání? Proto naši domluvu nakonec sepíšeme a připojíme své podpisy. Abych se později nemohl vymlouvat, že jsem nesplnil všechny podmínky, které jsem Vám slíbil. Navíc budete znát datum ukončení spolupráce.

Pak už to bude hlavně na mě. Ale nebojte se. Průběžně Vás budu informovat o tom, jak prodej Vaší nemovitosti probíhá, kolik lidí se informovalo a jaké kroky budou následovat. Budete v obraze.

Zavolejte mě ještě dnes. Neodkládejte to. 

Vaše nemovitost tím ztrácí na ceně!!!!!!!!

Ale tím to zdaleka nekončí. Ještě pro Vás zajistím:

Profesionální fotografie, které zaujmou.

První místo, kam míří oči zájemce, který listuje nabídkami nemovitostí, jsou fotografie. Proto se řídím heslem: "Očima se kupuje, penězi platí!"

Nafotím Vaši nemovitost tak, že ji ani sami nepoznáte!

Sociální sítě umocní propagaci.

Na sociální síti Facebook je v České republice registrováno již téměř 5 milionů uživatelů, kteří zde tráví každou volnou chvilku. To už je dostatek potenciálních zájemců. Dále využijeme na propagaci Instagram a LinkedIn.

Zajistím, aby se nabídka právě Vaší nemovitosti šířila rychlostí blesku.

Texty psané srozumitelně a s jasným záměrem.

Dalším způsobem, jak prosadit Vaši nabídku před oči zájemců je optimalizace textů, aby to zájemce zaujalo a nebylo to moc dlouhé. Text musí podnítit zájemce k tomu, aby přišel na prohlídku.

 

Líbí se Vám tento článek? Tak si to nenechávejte pro sebe a podělte se o něj se svými přáteli!