Krok za krokem

NAJDU VÁM ZÁJEMCE DO 3 MĚSÍCŮ.

 

Jak to bude od první chvíle probíhat?

  • Domluvíme si úvodní schůzku, kde společně zjistíme, zda opravdu chceme spolupracovat. Budu se zajímat o Vaší situaci, proč chcete nemovitost prodat, co Vám prodej konkrétně řeší a podle toho stanovíme přesný plán prodeje.
  • Dohodneme se také na všech podmínkách spolupráce. Jaké služby budete chtít využít, jak to udělat, abychom byli při prodeji úspěšní, jaké jsou podmínky na trhu a v lokalitě, kde se nemovitost prodává.
  • Stanovíme, jaká cena je skutečně reálná. Zjistíte také konečnou cenu za mé služby. 

 

Také milujete férové jednání? Proto naši domluvu nakonec sepíšeme a připojíme své podpisy. Abych se později nemohl vymlouvat, že jsem nesplnil všechny podmínky, které jsem Vám slíbil. Navíc budete znát datum ukončení spolupráce.

 

Pak už to bude hlavně na mě. Ale nebojte se. Průběžně Vás budu informovat o tom, jak prodej Vaší nemovitosti probíhá, kolik lidí se informovalo a jaké kroky budou následovat. Budete v obraze.

 

Najdu Vám zájemce do 3 měsíců.

 

Zavolejte mě ještě dnes. Neodkládejte to. 

Vaše nemovitost tím ztrácí na ceně!!!!!!!!

 

Ale tím to zdaleka nekončí. Ještě pro Vás zajistím:

Profesionální fotografie, které zaujmou.

První místo, kam míří oči zájemce, který listuje nabídkami nemovitostí, jsou fotografie. Proto se řídím heslem: "Očima se kupuje, penězi platí!"

Nafotím Vaši nemovitost tak, že ji ani sami nepoznáte!

 

 

Foto nebo video prohlídka vytváří emoce.

Podle statistik návštěvnosti inzerátů zájemci více klikají na ty, které obsahují foto prezentaci nebo video. Navíc video dokáže v zájemci rozpoutat emoce.

Na osobní prohlídku pak přicházejí pouze skuteční zájemci, kteří opravdu uvažují o koupi. Šetří tak Váš čas.

 

Sociální sítě umocní propagaci.

Na sociální síti Facebook je v České republice registrováno již téměř 5 milionů uživatelů, kteří zde tráví každou volnou chvilku. To už je dostatek potenciálních zájemců.

Zajistím, aby se nabídka právě Vaší nemovitosti šířila rychlostí blesku. Využijeme také propagaci příspěvku, abychom oslovili další zájemce.

 

Texty psané srozumitelně a s jasným záměrem.

Dalším způsobem, jak prosadit Vaši nabídku před oči zájemců je optimalizace textů, aby je vyhledávače jako Google či Seznam zobrazovali na prvních místech.

 
 
 
 

PRODÁVÁTE NEMOVITOST? ZNÁTE OPRAVDU VEŠKERÉ ÚSKALÍ PŘI PRODEJI? NE? OBJEDNEJTE SI E-BOOK.

 

   E-book, bezpečný a šťastný prodej nemovitosti, Realitní makléř Karel Chval. Prodej domu, prodej bytu, prodej chyty, prodej pozemku, prodej komerční objekt. Realitní makléř Karel.

 

Líbí se Vám tento článek? Tak si to nenechávejte pro sebe a podělte se o něj se svými přáteli!